Om Ost & ko

De danske mejeriers brancheorganisation Mejeriforeningen har siden 23. september 2015 afholdt en række kampagneaktiviteter under titlen Ost & ko for at stimulere den gode danske ostekultur til endnu større osteinteresse og smagsmæssig eventyrlyst.

2019 er Ost & kos 5. kampagneår med inspirerende og lærerige aktiviteter for mejeri- og madprofessionelle, gastronomiske formidlere og osteelskende forbrugere.

Aktiviteterne i Ost & ko udvikles og afvikles for Mejeriforeningen af pr- og kommunikationsvirksomheden Koalition i tæt samarbejde med marketing manager i Mejeriforeningen, Lars Witt Jensen.

Lars Witt Jensen

lwj@mejeri.dk

+45 87 31 20 58

Marie Sainabou Jeng

marie@koalitionkbh.dk 

+45 26 14 72 60

Persondatapolitik

Læs mere om persondatapolitik for Ost & kos website, sociale medier m.v. her