Om Ost & Ko
Mejeriforeningen har siden 23. september 2015 afholdt en række kampagneaktiviteter under titlen Ost & ko for at stimulere den gode danske ostekultur til endnu større osteinteresse og smagsmæssig eventyrlyst.
Formålet med Ost & ko er at gøre danskerne opmærksomme på dansk osts mangfoldighed, kvalitet og smagsmæssige rigdom. Omdrejningspunktet er at tilbyde inspirerende og lærerige aktiviteter for mejeri- og madprofessionelle, gastronomiske formidlere og osteelskende forbrugere.
Læs mere om Mejeriforeningen her.
Kontakt
Lars Witt Jensen lwj@mejeri.dk
Anja Rasmussen akr@mejeri.dk
10 år med Ost & Ko
Siden 2015 har Mejeriforeningens indsats for at styrke den danske ostekultur båret titlen ”Ost & ko”. Målet har været at kvalificere samtalen om de gode danske oste i medierne og hos madprofessionelle og private forbrugere. Og samtale kom der.
10 år med Ost & KoCremen af ti års osteopfindsomhed
Ikke færre end 156 originale opskrifter på retter med ost har Ost & ko-kampagnen genereret på sine 10 år. De er udviklet med kreativitet og nysgerrighed af flere end 40 forskellige kokke, madskribenter og influencere. Men hvilke er de bedste?
Den gode ost og den gode fortælling